STAGIAIR(E) MARKETING KULTLAB

Kultlab zoekt een fulltime marketing stagiair(e)s voor de periode begin september 2023 t/m eind februari 2024.
Kultlab is de verantwoordelijke organisatie van de evenementen Into The Woods, Wildeburg, Lepeltje Lepeltje, Kannen & Kruiken en Netl Camping Kallumaan, met een kantoor in Amersfoort. In een jong en creatief team werken wij dagelijks aan deze evenementen in een relaxte en ontspannen werkomgeving.
JOUW PROFIEL:
Je hebt een studieniveau van HBO of hoger;
Je hebt interesse in de wereld van evenementen en festivals;
Je kunt zelfstandig werken, hebt een flexibele instelling, goede organisatorische capaciteiten en durft initiatief te nemen;
Je beheerst zowel de Nederlandse als de Engelse taal op spraak- en schrijfniveau;
Overweg kunnen met Photoshop, Illustrator en Indesign is een pré;
Je bent 5 dagen per week beschikbaar van begin september tot en met februari;
Je beschikt over een eigen laptop;
Je bent op zoek naar een meewerkstage, geen afstudeerstage.
TAKEN MARKETING & COMMUNICATIE:
Beheren van de website en de social media kanalen;
Meedenken over en uitvoeren van marketingcampagnes;
Creëren van content voor social media kanalen;
Opzetten en beheren van Facebook advertising campagnes;
Webcare van de diverse evenementen;
Schrijven en versturen van nieuwsbrieven;
Schrijven van persberichten en webteksten;
Ontwerpen van on- en offline uitingen volgens een template;
Diverse marketing en PR werkzaamheden.
WAT BIEDEN WIJ:
Een team met veel passie en gedrevenheid die ook van gezelligheid buiten werktijden om houdt;
Een maandelijkse stagevergoeding;
Een onvergetelijke tijd en een vet afscheidsfeest;
Veel verantwoordelijkheid en ruimte voor persoonlijke ontwikkeling;
INTERESSE?
Ben jij geïnteresseerd in deze stage of wil je meer informatie? Dan kun je contact opnemen met Jiska Roewen via info@kultlab.nl. Reageer met motivatiebrief en CV. Ken je iemand die geknipt is voor deze stage? Laat hem of haar dit dan vooral weten!