bruiloft De Kas 2

Uitvoerend Event Manager

Er is altijd wel iets te vieren in onze Wildste Tuin en zonder jou geen vlekkeloze uitvoering!

Tussen bamboebos, strand en duinen werk je op een unieke plek waar creativiteit en natuur samenkomen. Van festivals en bruiloften tot zakelijke events en familiedagen: bij Netl Park draait alles om beleving.
Als Event Manager (32–38 uur) ben jij de spil in de succesvolle uitvoering van al onze evenementen. Jij bent de brug tussen de creatieve plannen van onze eventplanners en de vlekkeloze realisatie op locatie. Zodra de draaiboeken zijn opgesteld, neem jij het stokje over en zorg je ervoor dat elk detail klopt van de voorbereiding tot en met de afronding.
Je bent niet alleen een organisator, maar ook de eindverantwoordelijke die de touwtjes stevig in handen heeft en goed kan leidinggeven. In het hoogseizoen geef je leiding aan een enthousiast team van 10 tot 20 medewerkers.

Zie jij jezelf al rondlopen tussen onze bijzondere locaties, met een energiek team om je heen? Lees dan verder!

Wie ben jij?
Jij bent een geboren leider die houdt van actie, overzicht en verantwoordelijkheid. Met jouw stressbestendigheid, gastvrijheid en communicatieve skills weet je elk event soepel te laten verlopen. Jij denkt in oplossingen, schakelt snel en houdt het hoofd koel ook als het druk is. De term horecatijger is jou op het lijf geschreven.

Jouw superkrachten:

  • Jij bouwt chaos om tot structuur en overzicht

  • Je bent proactief, flexibel en oplossingsgericht

  • Horeca-ervaring is een must

  • Mensen voelen zich op hun gemak bij jou, gastvrijheid zit in je DNA

  • Je hebt ervaring met aansturen en opleiden van collega’s (leermeesterschap is een pré)

  • Je hebt ervaring met evenementen en/of operationele coördinatie

  • Je hebt geen 9-tot-5-mentaliteit en vindt het geen probleem om ook in avonden, weekenden en op feestdagen te werken

Wat ga je doen?

  • Samenstellen van werkbrieven, draaiboeken en op-/afbouwplanningen samen met de eventplanners

  • Taakverdeling en aansturing van collega’s en leveranciers

  • Plannen en coördineren van personeel

  • Gastheer/gastvrouw tijdens events

  • Bewaken van de planning en oplossen van uitdagingen

  • Meewerken tijdens evenementen (hands-on!)

  • Evalueren en overdragen van gegevens voor facturatie

  • Mede verantwoordelijk voor inkoop, invulling, aankleding en voorraadbeheer van locaties

In het hoogseizoen geef je leiding aan een team van 10–20 medewerkers, jij houdt het overzicht én de energie hoog.

Wat bieden wij jou?

  • Een inspirerende en unieke werkplek midden in de natuur – tussen bamboebos, strand en duinen

  • Een afwisselende en uitdagende functie met veel ruimte voor eigen inbreng en creativiteit

  • Een marktconform salaris en goede secundaire arbeidsvoorwaarden

  • Vakantiedagen, reiskostenvergoeding, gratis verblijf en korting op overnachtingen op Netl Camping Kallumaan

  • Leuke teamuitjes, korting op drankjes, gratis Vriendenpassen voor jou en je familie

  • Een gezellig, betrokken en enthousiast team

Interesse?
Mail je motivatie en CV vóór 2 november naar PZ@netl.nl, t.a.v. Jaimy en Henriette.